Καλάθι

προϊόν - 0,00 €

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

Μερικό Σύνολο: 0,00 €

Συχνές Ερωτήσεις

Πως θα βρω ένα προϊόν;

Χρησιμοποιώντας την προηγμένη μας μηχανή αναζήτησης. Είναι ότι πιο εύχρηστο και λειτουργικό. Μπορείτε να βρείτε αυτό που σας ενδιαφέρει απλά επιλέγοντας το είδος του προϊόντος που σας ενδιαφέρει, την μάρκα του ή το στυλ του, το μέγεθος, το χρώμα του καθώς και το ποσό που θέλετε να ξοδέψετε και σε δευτερόλεπτα θα έχετε τα αποτελέσματα στην οθόνη σας. Πάρα πολύ εύκολο και συναρπαστικό !!!!

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να επικοινωνείσετε μαζί μας είτε στο τηλέφωνο 210 4253909 , ή στο email information@benettos.gr όπως επίσης χρησιμοποιώντας την online επικοινωνία μας στις ώρες λειτουργίας του καταστήματος.

Τι είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

 

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας.

Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο Προχωρείστε στην ολκλήρωση της παραγγελίας που βρίσκεται κάτω και δεξιά από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα δημιουργήσετε λογαριασμό με τα στοιχεία σας και θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής.

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210 4253909 εργάσιμες ημέρες 09:30-16:00 ή μέσω fax στο 210 4906584 όλο το 24ωρο.

Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Αποστολή Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.

Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου.Τι μπορώ να κάνω;

Στο benettos.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες.

 

    • * Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση sales@benettos.gr, όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
    • * Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:30-20:00
    • * Να στείλετε fax στο 210 4906584, όπου θα γράφετε ό,τι αναφέρετε παραπάνω για το e-mail
    • * Να χρησιμοποιείσετε την online επικοινωνία μας στις ώρες λειτουργίας του καταστήματος
      • * Τηλεφωνικά στο 210 4253909
      • * Με e-mail στο information@benettos.gr                                                                                                                                                           

Μπορώ ανά πάσα στιγμή να ξέρω που βρίσκετε η παραγγελία μου;                

 Έχουμε δημιουργήσει μια ειδική διεύθυνση information@benettos.gr όπου μπορείτε να στείλετε e-mail και αφού αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας και το όνομα που έχει γίνει η καταχώρηση, έχετε τη δυνατότητα να ρωτήσετε για οποιοδήποτε θέμα άπτεται της εξυπηρέτησης της παραγγελίας σας. Στα e-mails απαντάμε πάντα και άμεσα.

Τέλος μπορείτε να επικοινωνήσετε με κάποιον από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο 210 4253909 ή να χρησιμοποιείσετε την online επικοινωνία μας.

          

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με τρεις τρόπους. Και στις τρεις περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.Οι τρόποι είναι:

    • * Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:30-20:00
    • * Να στείλετε fax στο 210 4906584, όπου θα γράφετε ό,τι αναφέρετε παραπάνω για το e-mail
    • * Να χρησιμοποιείσετε την online επικοινωνία μας στις ώρες λειτουργίας του καταστήματος

Δεν μπορείτε  να ακυρώσετε προιόν που είναι ειδική παραγγελία (όπως μοκέτες, διαδρόμοι,ταπετσαρίες, κουρτινόξυλα, στρώματα, πλαστικά δάπεδα, κουρτίνες που έχουν επεξεργαστή ή παραγγελθή σε διαστάσεις αποκληστικά για εσάς)

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Το benettos.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με τους εξείς τρόπους:

    • * Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:30-16:00
    • * Να στείλετε fax στο 210 4906584, όπου θα γράφετε ό,τι αναφέρετε παραπάνω για το e-mail
    • * Να χρησιμοποιείσετε την online επικοινωνία μας στις ώρες λειτουργίας του καταστήματος

 Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν.Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι της εταιρίας:  BENETTOSDESIGN Ε.Π.Ε.  αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος δεν γίνετε δεκτή

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση των καταναλωτών με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Οι πελάτες-φίλοι του benettos.gr έχουν στη διάθεση τους τρόπους πληρωμής για να μην έχουν αυτό το αίσθημα ανασφάλειας που προκαλεί η χρήση της πιστωτικής. Οι τρόποι αυτοί είναι: 

.Πιστωτική κάρτα: Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος καθώς ακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις κάθε φορά στο θέμα της ασφάλειας των συναλλαγών (σύντομα διαθέσιμο).

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, εξοφλείτε την οφειλή σας στους παρακάτω λογαριασμούς της BENETTOSDESIGN Ε.Π,Ε.. 

    • * ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ : 5106-059840-402   IBAN:GR9401721060005106059840-402   SWIFT : PIRBGRAA
    • * ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ : 71340014191    IBAN:GR1401107130000071340014191   SWIFT : ETHNGRAA
    • * ALFA BANK  ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ : 174002330000790  IBAN: GR7701401740174002330000790    SWIFT:CRBAGRAAXXX

 Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου τηλεφωνικά στο 210 4253909 ή μέσω email: logistirio@benettos.gr ή μέσω fax στο 210 4906584.

Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στην μεταφορική εταιρία που σας έφερε την παραγγελία, εάν το προϊόν δεν είναι αυτό που θέλετε, το επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που το παραλάβατε, δηλαδή με γενική ταχυδρομική, στην περίπτωση αυτή χρεώνεστε μόνο τα μεταφορικά, και σας επιστρέφουμε το ποσό που έχετε δώσει για το προϊόν  στον λογαριασμό που εσείς θα μας δώσετε,  τόσο απλά και ασφαλή. (Αντικαταβολή δεν γίνετε να πληρωθούν προϊόντα που έχουν παραγγελθεί ή επεξεργαστή σε διαστάσεις αποκλειστικά για εσάς όπως : μοκέτες, διάδρομοι, ταπετσαρίες, κουρτινόξυλα, στρώματα, πλαστικά δάπεδα, κουρτίνες και τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν μπορούν να επιστραφούν παρά μόνο εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό που στην περίπτωση αυτή επιστρέφονται και αναλαμβάνει και όλα τα έξοδα η εταιρία μας .

 

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;

Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται και πραγματοποιείται μέσω ανακατεύθυνσης (redirection) στους servers της Τράπεζας Αlpha Bank Ecommerce, Στο site μας δεν αποθηκεύεται κανένα δεδομένο πιστωτικής κάρτας και όλα γίνονται μέσα από τον ιστότοπο της Τράπεζας Alpha Bank με την μέγιστη ασφάλεια και λειτουργικότητα. .

Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;

Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες τύπου Visa,  Mastercard, Maestro και American Express. Επίσης δεχόμαστε και πληρωμές μέσω Paypal.

Πότε θα παραλάβω;

Στο benettos.gr η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. Γι'αυτό και όλες μας οι αποστολές γίνονται με εταιρία courier και φτάνουν ακριβώς στην πόρτα σας. ΠΡΟΣΟΧΗ!: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με courier είναι ακόμα αδύνατη. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με το ταχυδρομείο

Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;

Το benettos.gr ακολουθεί στρατηγική χαμηλού κόστους σε όλα τα προιόντα και τις υπηρεσίες του κατά συνέπεια έχει πετύχει προνομιακές τιμές στα μεταφορικά, ενώ από ένα ποσό και πάνω η παραγγελία φτάνει σε εσάς ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 300¤.

Μπορώ να κανονίσω να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;

Βεβαίως επικοινoνώντας με την courrier και δίνοντας τον αριθμό αποστολής μπορείτε να κανονίσετε ακριβώς την ημέρα και ώρα παραλαβής της παραγγελίας σας.

Πως θα ανοίξω λογαριασμό;

Για να ανοίξετε λογαριασμό θα πατήσετε στο κουμπί "ο λογαριασμό μου" πάνω δεξιά στο μενού και μετά δημιουργία λογαριασμού. Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στη φόρμα. Το email σας θα χρησιμοποιείται σαν username. Με την επιτυχή δημιουργία θα σας σταλεί ένα email με όλα τα απαραίτητα στοιχεία σας.

Πως θα λαμβάνω το newsletter και τις προσφορές του benettos.gr;

Μπορείτε να εισάγετε το email σας στην εγγραφή στο newsletter αριστερά στο μενού.

Λαμβάνω το newsletter αλλά δεν έχω λογαριασμό χρήστη στο benettos.gr

Για την εγγραφή στο newsletter δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη λογαριασμού.

           

Our Brand